Fa un parell de dies vaig fer aquest comentari al blusqui i vaig prometre una resposta. La nota del requadre vermell em fa especial riure perquè intueixo per què hi és, i no es tracta d'un motiu gens obvi.— Pere Tubert Juhé, PhD (@peretubert.cat) 2025-07-21T18:39:37.986Z El que jo crec que hi ha en aquesta etiqueta. Uns quants de vosaltres vau respondre que el sentit de la nota d’avís...

